Translate

niedziela, 25 listopada 2012

Tajskie faworyty

Tajlandia to kolejny punkt, pewnego, śmiałego planu >>
tego przysmaku chciałam już spróbować w Wietnamie
jednak tajska (tradycyjna) wersja nie ma sobie równych
Morning Glory z krewetkami 
morning glory- czyli szpinak wodny to delikatny w smaku przysmak
dla wszystkich, którzy - jak ja - nie wyobrażają sobie obiadu bez
zielono-warzywnego przysmaku


Jeśli ktoś (jak na przykład mój M.) zasmakował w azjatyckich zupach, Bun Bo i innych Pho, koniecznie musi spróbować 
Green Curry Soup


na bazie mleka kokosowego, 
podawana ze świeżym szpinakiem,
sokiem z limonki,
trawą cytrynową
i piekielnie ostrą papryczką
nie do podrobienia
idealna w smaku

i jeszcze jedno- tajskie must try 
Pad Thai
- smażony makaron, z warzywami, kiełkami, jajkiem i innymi dodatkami


oraz
- cieniutkie naleśniki z jajem przepiórczym z ostrymi dodatkami



2 komentarze:

  1. aromatycznie, pysznie bardzo
    mam wielką ochotę na krewetki

    OdpowiedzUsuń
  2. Również udało mi się rok temu odwiedzić Tajlandię i bardzo smakowała mi tamtejsza kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń